Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle vragen binnen 2 uur te behandelen, alleen in het weekend kan dit wat langer zijn.


Soms worden er vragen gesteld die niet direct betrekking hebben op onze hosting maar op de werking, of beter gezegd, het niet werken van de site waar je mee bezig bent. Vrijwel altijd is het dan iets wat door de klant niet goed is ingesteld of overgezet. Dit zijn vragen waar wij dan ook echt in moeten duiken.


Soms is het zoeken naar een spelt in een hooiberg en is het derhalve ook niet reëel van ons te verwachten dat dergelijke vragen per direct opgelost worden. Wij proberen je zo snel mogelijk van dienst te zijn, maar soms laat een antwoord iets langer op zich wachten. Wij hopen dat je hier begrip voor hebt.


Bij wat uitgebreidere werkzaamheden kan het zijn dat hierbij extra kosten gerekend worden omdat wij hier ook tijd in moeten steken. Voordat we aan deze werkzaamheden beginnen en kosten door rekenen geven we dit wel altijd aan in het ticket en vragen we of het akkoord is en wat het eventueel gaat kosten.


Hierna wordt de factuur aangemaakt en wanneer die voldaan is zullen de werkzaamheden uitgevoerd worden. We zullen je altijd vragen om een seintje te geven in het ticket wanneer je die voldaan hebt. Ook heb je bij ons een mogelijkheid om gebruik te maken van Totaal support, dit kan je verder aanvragen via het ticket systeem.